تعریق بیش از حد در نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به مقابله با تعریق بیش از حد در نفروپاتی دیابتی؟ بسیاری از بیماران و خانواده های آنها نمی دانند چه کاری انجام دهید برای رسیدگی به این مشکل است.

کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری را توضیح به شرح زیر است.

قند خون پایین از ویژگی های اصلی از نفروپاتی دیابتی است و تعریق بیش از حد علائم شایع قند خون کم است.

هنگامی که عملکرد کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند، بسیاری از مواد سمی تجمع در کلیه ها، و مواد سمی دیگر ارگان آسیب، منجر به غدد عرق از دست دادن عملکرد خود و بدن، قادر به تنظیم درجه حرارت صحیح .

علاوه بر این، دیابت می تواند سیستم عصبی خودکار است که مسئول حفظ ضربان قلب، فشار خون و دستگاه گوارش آسیب برساند. نوروپاتی اتونوم نیز باعث تعریق بیش از حد، به خصوص در شب.

چگونه برای از بین بردن تعریق بیش از حد در نفروپاتی دیابتی؟

دسر خوردن بعد از شام می تواند بی خوابی و تعریق شبانه شود، بنابراین شما باید از مصرف دسر محدود می کند.اساسی ترین برای مقابله با تعریق بیش از حد به طوری تجدید عملکرد کلیه است، از آن است که کلیه که منجر به تعریق بیش از حد آسیب دیده.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری روشن کلیه بسیاری از کارشناسان بالا ملاقات با هم کار کنند برای مطالعه درمان نفروپاتی دیابتی. آنها یک درمان طبیعی به نام "چهار به علاوه هفت" درمان معرفی شده اند. بزرگترین مزیت این درمان طبیعی است که طول می کشد برای تعمیر اثرات آن بر عملکرد کلیه. شامل گیاهان بی شماری چینی که از گیاهان طبیعی جمع آوری شده. هر جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. مهم ترین، کارشناسان کلیه برنامه درمان با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از این درمان طبیعی ساخته شده چیست.

این درمان طبیعی استفاده شده است برای رسیدن به این هدف ترویج گردش خون، تسکین علائم تعریق بیش از حد، کاهش بار بر روی قلب، به طوری که خطر ابتلا به عوارض و علائم دیگر را کاهش می دهد.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1882.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: